Strona główna» biura» wynajem» Warszawa

Wynajmę Biuro Bonifraterska pow. od 8 mkw ceny od 59 zł ! , Warszawa

890 PLN
(89 PLN/m2)
Metraż: 10.00 m2
Odsłon oferty: 0
Data aktualizacji: 14-05-2016

WIRTUALNAWIZYTA° tej nieruchomości nie jest dostępna.

Jeśli jesteś zainteresowany zaoszczędzeniem czasu poprzez obejrzenie WIRTUALNEJWIZYTY° po prostu wypełnij formularz.

Jak tylko WIZYTA° zostanie opublikowana otrzymasz informację drogą mailową.

DOMOKILK przesłał
Twoją prośbę do oferenta.

Zapewniamy że na podany adres nie będziemy wysyłać żadnych niezamówionych informacji.

Szczegóły oferty:
ID:
105919
Miasto:
Warszawa
Ulica:
Bonifraterska pow. od 8 mkw ceny od 59 zł !
Odsłon oferty:
0
Data aktualizacji:
2016-05-14 03:30:19.173736
Cena PLN:
890
Cena/m2:
89 PLN/m2
Typ oferty:
Wynajem
Pow. całkowita [m2]:
10
Piętro:
6
Lokalizacja nieruchomości:
Szczegóły oferty:
Uwaga wyjątkowa oferta ! Polecam na wynajem powierzchnię biurową zlokalizowaną w Śródmieściu przy ul. Bonifraterskiej 17. Biura zlokalizowane są na szóstym piętrze budynku North Gate. Budynek North Gate oferuje eleganckie środowisko korporacyjne pod jednym z najbardziej prestiżowych adresów w północnej części Warszawy. To kluczowe położenie jest bardzo atrakcyjne dla biznesmenów. Budynek ten zlokalizowany jest w pobliżu Starego Miasta, a stacja metra, przystanki tramwajowe i autobusowe znajdują się kilka kroków stąd. Dostępne pow. Biurowe od 10 mkw. Możliwość wynajęcia biura na krótki okres (np 1 miesiąc) Ceny: od 59 zł/ mc za biuro mobilne (małe stanowisko pracy - możliwość korzystania z różnych lokalizacji w Polsce i na świecie) Przykładowa cena za małe biuro 10 mkw. 1600 zł netto. Istnieje również możliwość wynajęcia biurka na pow. biurowej współdzielonej z innymi firmami ceny od 890 zł. W przypadku większych biur cena zależy od liczby osób, terminu najmu, dodatkowych usług. Podane ceny są cenami orientacyjnym mogą być niższe lub wyższe. Szczegółowa oferta cenowa tworzona jest indywidualnie dla każdego klienta podczas spotkania i rozmowy o potrzebach względem pow. biurowej. Powyższa oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta idealna dla: - mikro, małych i średnich przedsiębiorstw jak i dla potężnych korporacji ! - osób pracujących w domach, które potrzebują pomocy wykwalifikowanej kadry w obsłudze administracyjnej oraz miejsca do spotkań z klientami - Mobilnych zespołów sprzedażowych, które pracują produktywnie także pomiędzy spotkaniami - Podróżujących biznesmenów, którzy potrzebują bazy wypadowej tam, gdzie akurat się znajdują Główne atuty oferty to jej elastyczność ! - Możliwość wynajęcia małych powierzchni biurowych już od 10 mkw. wszystko zależne od potrzeb potencjalnego najemcy. - Możliwość zarejestrowania firmy pod prestiżowym adresem bez konieczności wynajmowania biura tzw. Wirtualne biuro + bonusy (lokalny numer telefonu, recepcjonistka odbierająca Twoje telefony i pocztę, dostęp do innych lokalizacji biurowych w ramach oferty) - Całkowicie elastyczne warunki umożliwiające zwiększenie powierzchni w przypadku wzrostu zatrudnienia, zmniejszenie wraz z redukcją zatrudnienia lub przeniesienie firmy do innych pomieszczeń bez większych niedogodności. - Elastyczne warunki umowy. Możliwość zawarcia kontraktu zarówno na parę miesięcy jak i na dłuższy okres (prosta jednostronicowa umowa) - Brak początkowych nakładów kapitałowych. Wszystkie biura są w pełni wyposażone w eleganckie meble biurowe do dyspozycji również cała infrastruktura; internet, drukarki, telefony, sale konferencyjne itp. Cała gama dodatkowych możliwości dla Najemców; - Usługi recepcyjne: odbieranie połączeń w imieniu firmy, witanie gości i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy od samego wejścia - Dostęp do najnowocześniejszych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych, utrzymywanych i aktualizowanych na bieżąco, z centralnym punktem rozwiązywania problemów - Dostęp środowiska pracy najwyższej klasy z najnowszym wyposażeniem i sprzętem - Pełen dostęp do centrum biznesowego, łącznie z obszarami wypoczynkowymi, kawiarenkami internetowymi i salami konferencyjnymi na żądanie - Bezpieczny dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - Obsługa wszystkich pomieszczeń: zarządzanie dostawami, a także opłaty za prąd, wodę i inne są regulowane przez Wynajmującego - Napoje: herbata, kawa i filtrowana woda - Możliwość nawiązania wielu potencjalnych kontaktów biznesowych z innymi najemcami ! Zapraszam do kontaktu wystarczy zadzwonić lub wysłać do nas e-mail zawierający: Imię i nazwisko, nazwę firmy oraz powierzchnię, jaką są Państwo zainteresowani. Oferta zwolniona z opłat za pośrednictwo ! Agent prowadzący: Sławomir Okołów tel. 606 743 229 email: s.okolow@pegaz.nieruchomosci.pl WIĘCEJ OFERT NA: www.pegaz.nieruchomosci.pl Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: 6712 Oferta nr 105919 biura 470 z systemu inetonline.pl
Skontaktuj się ze sprzedającym
Jesteś zainteresowany tą ofertą? Wypełnij formularz a oferent skontaktuje się z Tobą!

Umów spotkanie

 

 

 
 
18
:
30
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych
przez spółkę Domoklik i oferentów serwisu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r.
Wyślij
Agencja:
Pegaz Nieruchomości
Jarochowskiego 53
60-248 Poznań
pokaż dane kontaktowe
Jeśli chcesz, aby Twoje mieszkanie było prezentowane w ten sposób zadzwoń! 0-22 49 09 700.
Nasz fotograf wykona zdjęcia już następnego dnia od złożenia zamówienia.
Jak czytać księgę wieczystą?
Księga wieczysta jest rejestrem opisującym stan prawny nie więcej...
Wszystkie artykuły...